středa 27. února 2008

HÁDANKA


Hádejte komu z táborníků patří tohle mimi a kdo s námi na tábor letos určitě nepojede?

Odpovědi pište do komentářů.

22 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak mě napadá Peťa a nebo taky Medkovic, ale to datum porodu je moc hezké to bude miminko na táboře dobře zapito
Jinak autorům miminka přejeme ať je zdravé a moc hodné
Tygříci

Sharp řekl(a)...

Nám to vycházelo také na Medkovi, ale ta Peťa je velmi dobrý tip. A nebo je to Žabka a ještě mi to neřekla. Tak všechny zdravíme a miminko obzvláště, Sharpovci

Anonymní řekl(a)...

Ja si myslim, že by to mohla yt sestra Věrky, teta Peťa ;-) Lůca

Anonymní řekl(a)...

Tak si myslim že by to mohla být Irča co má Tondu a Aničku

Anonymní řekl(a)...

No a samozdřejmě že sem se zapoměla podepsat! takže k anonymnímu anonymu: Bára

Anonymní řekl(a)...

Vše nejlepší všem ženám k MDŽ. Všem mužům důvod k oslavě.
Vlastníkem miminka bude nejspíš Jana Pec. Její nerozhodnost jet či nejet na tábor mi byla podezřelá už v lednu. Hodně zdaru přejí FIAT Koláční

Anonymní řekl(a)...

A pokud ne Jana, tak už zbývá jen Věrka. Kdo jiný by měl takové informace a navíc má nejblížší vztah k těmto stránkám. Můžu Vás však ubezpečit, že tábor připravuje s velkým nasazením. Škoda, že si ho Věri neužiješ. Irča

Anonymní řekl(a)...

Vzhledem k idiciím z tábora, chování doma v kuchyni a převlekům na divadelním představení, bych řekla, že je určitě těhotný Tomáš, případně Bára, ta na chlapy na táboře významně kulila oči, Jsem celá napjatá až se hádanka prozradí, Frfňa

Anonymní řekl(a)...

tady se to rozjelo, já přemlouvala Věrku , aby už napsala řešení, ale tak mě nahlodala, že by to i mohli být oni, ale jak to tu všichni vyvrácí, aby někdo na ten tábor vůbec jel a nebyli nakonec všichni ve šťastném očekávání:-)))

Anonymní řekl(a)...

Jo a ještě jsem zapomněla, doufám, Věry, že promineš, napíšu to z naší důvěrné konverzace po ICQ:_))) Věrka psala, že je ochotna odrodit na táboře v rybníce, když to prý Medkovic zvládli doma ve vaně:-))) Zuzka

Anonymní řekl(a)...

Tak to dávám Věrce za pravdu. Když budu rodit já, tak je taky jedno kde. Víte, ona ta příprava tábora je daleko náročnější, než vykulit dítě. Teda asi jak pro koho. Ale já ti Věri věřím a držím palce k úspěšnému zvládnutí všeho co tě letos čeká. Irča

Anonymní řekl(a)...

Táák já si teda myslím, že by to mohla být Irča od Jirky, Ondry a Adama. Tři děti není moc a na Klabzubovu jedenáctku je to také málo! Tak ať žijí vodáci:), myslím, že chtěli být aspoń v lodích po dvojicích.
Věra

Anonymní řekl(a)...

Na předloňském táboře jsem měli maminu, co rodila týden po skončení, takže doufáme, že nevynechá nikdo. Při rození do rybníka budem samozřejmě velmi rádi nápomocni. Máme to zmáknutý. Aprops děti rodíme zásadně před vánoci, aby bylo co pod stromeček....Medci

Anonymní řekl(a)...

Tak čtu ty komentáře a musím se smát - my to opravdu nejsme. Klidně budem jezdit po jednom v lodi - nemusíme být do páru. A čtyři chlapi mi úplně stačí. Já chudák sama holčička. Můj typ je Péťa a možná i Věrka, ale Tomík se na naše mímo tvářil, že jeho dvě holčičky mu úplně stačí. Ale co kdyby? Irena š

Anonymní řekl(a)...

Já bych řek, že je těhotná Ježibaba od Perníkové chaloupky a když ne ona, tak určitě její sestřenice, co si přijela pro recepis na perník.... Rejpal

Anonymní řekl(a)...

Ták z dospěláků se k miminku moc lidí nehlásí. Leda náš táta, ten má břuch, že by mohl povít dvojčata, ale na obrázku vidím iba jedno miminko, tak to my nejsme:-) Tak se už přiznejte:-)))) Zuzka

Anonymní řekl(a)...

Přiznávám se, je to můj trpaslík:-)
Sněhurka

Anonymní řekl(a)...

Tak já vím na 100% že Medkovi to nejsou :)
Chůvička Renča

Anonymní řekl(a)...

A kdo jsi ta sněhurka :)

Anonymní řekl(a)...

Na 100% to může říct málokdo, ale my jsme dnes byly s Irčou Koláčnou a s děckama na koupačce v Laa a Irena říkala, že by měla zájem o to miminko z internetu, ke kterému se nikdo nehlásí. Termín narození jí prý plně vyhovuje:-) Ovšem viděla jsem fotku z maškarního v Jundrově a je docela možný, že po této akci je nejspíš těhotný František.
Věra

Anonymní řekl(a)...

Po akci v Jundrově, bych mohl porodit tak akorát štěně Velkopopovického kozla.
František

Anonymní řekl(a)...

20:45 a ještě stále nic, no dobře jdu ještě umýt nádobí, ale jsem napnutá jak kšandy:-))) Zuzka